Η μασκοφόρος πριγκίπισσα (Β' μέρος)

2014-08-23 21:56

Γράφει: Μαρία Κυρκίνη

Η Σοφία συμφώνησε τελικά με την Καρολίνα για το σατανικό σχέδιο σχετικά με την πτώση της κυβέρνησης των Ούνων. Παρόλα αυτά φοβάται μήπως κάνει κάποιο λάθος, με αποτέλεσμα να εκτεθεί και να την τιμωρήσουν με θάνατο. Η Σοφία δεν επιθυμούσε το αίμα και τον θάνατο, αλλά τον ερωτα, σε αντίθεση με την Καρολίνα. Αφού συμφώνησε η Σοφία μαζί της, τής αποκάλυψε αρκετά μυστικά στο παλάτι : 

- Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες, τις οποίες γνωρίζω?

- Φυσικά.

-Λοιπόν, ο Μιχαήλ είναι αρραβωνιασμένος με την Ναταλία, η οποία είναι Ιταλικής καταγωγής. Έχει έναν καθρέπτη, ο οποίος σύμφωνα με έναν μύθο, δίνει καλή τύχη και όμορφη ζωή. Αν όμως το πάρει κάποιος άλλος, η τύχη θα σταματήσει να υπάρχει σε αυτόν που το είχε. Ο Βασιλιάς Μάρκος έχει το πιο κοφτερό σπαθί, το οποίο χρησιμοποίησε στον πόλεμο. Έχει σφάξει πολλούς ανθρώπους με αυτό το σπαθί.

- Σκότωσε και τους γονείς μου?

- Πριγκίπισσα...Πώς μπορώ να σας το πω?Απάντησε η Σοφία δακρύζοντας.

- Δεν μπορεί! Δεν γίνεται! Αυτός σκότωσε τους γονείς μου? Όχι! Ούρλιαξε η Καρολίνα.

- Πριγκίπισσα, είμαι τόσο στενοχωρημένη! Όταν υπήρχε το Ελβετικό καθεστώς, ήμουν ευτυχισμένη, είχα την οικογένειά μου! Ίσως και τότε ήθελα να με θαυμάζουν οι άντρες, όπως τώρα, αλλά δεν ήμουν επαγγελματίας πόρνη, έκανα έρωτα με όποιον ήθελα. Τώρα δεν μπορώ να κάνω πάντα αυτό που θέλω. Δεν έχω καμιά οικογενειακή περιουσία, λόγω του πολέμου, έτσι είμαι καταδικασμένη. Όπως χάσατε εσείς τους γονείς σας, έτσι κι εγώ τους έχασα.

- Δεν μπορεί! Δεν μπορεί! Φώναζε η Καρολίνα, ενώ χτυπιόταν.

- Πριγκίπισσα...

- Σε παρακαλώ, Σοφία! Εϊναι σοβαρό αυτό! Ο Βασιλιάς σου ο τωρινός είναι δολοφόνος! Θες να κοιμάσαι μαζί με έναν δολοφόνο?

-Όχι πριγκίπισσα, απάντησε ντροπιασμένη η Σοφία.

- Τότε πρέπει να τον σκοτώσεις! Αφού σκότωσε και τους δικούς σου γονείς!

Όχι! Οι γονείς μου σκοτώθηκαν από τους στρατιώτες, όχι από τον Βασιλιά!

-Ε τότε θα τον σκοτώσω εγώ!

Πριγκίπισσά μου! Σας παρακαλώ! Δεν θέλω να μας καταλάβουν, θα μας αποκεφαλίσουν αν μας ανακαλύψουν! Φώναζε δακρύζοντας η Σοφία πάνω στο  κόκκινο φόρεμα της Καρολίνας , παρακαλώντας την.

- Πώς να ηρεμήσω κορίτσι μου? Πώς να αφαιρεθεί αυτός ο πόνος από την καρδιά μου? Πώς μπορώ να θεραπευτώ?

- Ίσως, αν κάναμε κάτι μαζί πριγκίπισσα Καρολίνα! Να πηγαίνω συχνά στο παλάτι και αν σας δίνω πληροφορίες. Δεν πρέπει να είστε στο παλάτι, γιατί ξέρω ότι έχετε οργή μέσα στην ψυχή σας. Δεν θέλω να πεθάνετε, θα μείνω μόνη!

Η πριγκίπισσα Καρολίνα της απάντησε με ήρεμο τρόπο :

- Μην ανησυχείς, δεν θα πεθάνω. Θα προσπαθήσω να μην αποκαλύψω την πραγματική μου ταυτότητα.

- Αλήθεια? Ρώτησε η Σοφία, χαμογελώντας.

- Ναι θα το κάνω. Έχεις δίκιο, δεν πρέπει να είμαι υπερβολικά νευρική.

Η Σοφία αφήνει σιγά σιγά μόνη την Καρολίνα στο δωμάτιο και φεύγει. Οι σκέψεις της ήταν πολλές. Από τη μία πλευρά θεώρησε έξυπνη και πανούργα την πριγκίπισσα, από την άλλη μεριά όμως, ανησυχεί μήπως κάνει κακό στον Βασιλιά Μάρκο και στον πρίγκιπα Μιχαήλ.

Την επόμενη μέρα, ένα μυστικό γράμμα ήρθε στο δωμάτιο της πριγκίπισσας Καρολίνα, αφού της το έδωσε ο γιατρός. Η Καρολίνα, σηκώθηκε από το κρεβάτι της για να το ανοίξει αμέσως. Ήταν γράμμα από την Σοφία.

 

'' Αξιοσέβαστη Πριγκίπισσα Καρολίνα,

 

Η υπηρεσία μου σε σας είναι ό,τι πιο πολύτιμο για μένα. Εϊστε ένας πολύτιμος λίθος για τη χώρα μας. Για αυτό θα ήθελα να σας ενημερώσω άμεσα, γράφοντας σε αυτό το γράμμα.

Ο Βασιλιάς Μάρκος και η Βασίλισσα Βαλεντίνα, ετοιμάζουν το τραπέζι για τον αρραβώνα της πριγκίπισσας Αντωνίας με τον πρίγκιπα της Δανίας, Ριχάρδο. Ο αρραβώνας ανακοινώθηκε από τον Βασιλιά. Θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα, ημέρα Τρίτη. Προσκλήθηκαν πολλά άτομα, ακόμα και εγώ από τον ίδιο τον Βασιλιά. Ο Βασιλιάς μου είπε ότι μπορώ να φέρω ένα ακόμα άτομο, όποιο επιθυμώ. Θα χαρώ πολύ να έρθετε μαζί μου για να γνωρίσετε καλύτερα την  Βασιλική οικογένεια, καθώς και τον χώρο του παλατιού.

Πάνω από όλα, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που σας γνώρισα από κοντά. Πιστεύω ότι σύντομα η επιθυμία σας θα γίνει πραγματικότητα.

 

Με εκτίμηση,

                               Σοφία Αμσιέρ ''

 

Η Καρολίνα ήταν από τη μία μεριά ενθουσιασμένη, από την άλλη όμως δείχνει αναποφάσιστη. Παρόλα αυτά, ξεκινά να καταστρώσει τα σχέδιά της για να λάβει εκείνη το θρόνο. Μαζεύει πάπυρο για να μπορέσει να καταγράψει τα πάντα στον βασιλικό χώρο. Ανάβει τα κεριά στο δωμάτιό της, ετοιμάζει νέα μαγικά φίλτρα και τραγουδάει.

Την επόμενη μέρα το πρωί, στο παλάτι, η Βαλέρια προσπαθεί να σηκωθεί από το κρεβάτι της. Παρόλα αυτά, νιώθει αδύναμη, νιώθει έναν δυνατό πονοκέφαλο και πυρετό. Μια υπηρέτρια, μπαίνοντας μέσα για να φέρει το πρωινό της πριγκίπισσας, αναστατώνεται αμέσως όταν  βλέπει την πριγκίπισσα σε αυτή την κατάσταση. ''Φρουροί! Φωνάξτε γιατρό!''

Αμέσως, έρχεται η Βασίλισσα Βαλεντίνα για να δει την πριγκίπισσα. ''Κόρη μου, είσαι καλά?Φωνάξτε αμέσως τον γιατρό Πάυλο Χόφστεττερ!''.

 Ένας στρατιώτης, φεύγει με το άλογό του για να βρει τον γιατρό. Ο στρατιώτης φθάνει στο σπίτι του γιατρού και χτυπάει την πόρτα. Ο γιατρός άνοιξε με ήρεμο τρόπο την πόρτα του σπιτιού του.

- Ορίστε! Θέλετε κάτι?

- Μάλιστα, γιατρέ μου! Πρόκειται για την πριγκίπισσα Βαλέρια.

- Την πριγκίπισσα Βαλέρια?

-Μάλιστα! Η κατάστασή της δεν είναι καλή. Ελάτε αμέσως μαζί μου!

Ο γιατρός πήρε το μαύρο άλογό του και μαζί με τον στρατιώτη έφθασαν στο παλάτι. Εκεί βρίσκει πρώτα την πριγκίπισσα Αντωνία με τον πρίγκιπα Μιχαήλ.

- Γιατρέ, ελάτε γρήγορα! Φώναξε ανήσυχα η πριγκίπισσα Αντωνία.

- Τι συνέβη, Πριγκίπισσα? Ρώτησε ο γιατρός.

- Η αδελφή μου έχει πυρετό! Δεν μπορεί να σηκωθεί από το κρεβάτι της.

-Ακολουθήστε μας, γιατρέ. Είπε ο πρίγκιπας Μιχαήλ.

Η πριγκίπισσα Αντωνία και ο πρίγκιπας Μιχαήλ οδηγούν το γιατρό προς το δωμάτιο της πριγκίπισσας Βαλέρια. Εκεί τον υποδέχεται η Βασίλισσα Βαλεντίνα.

- Γιατρέ μου, πόσο χαίρομαι που σας βλέπω!

- Τιμή μου, Μεγαλειοτάτη! Πάντα χαίρομαι όταν βλέπω την εκθαμβωτική ομορφιά σας.

- Ωωω, σας ευχαριστώ πολύ γιατρέ. Σας κάλεσα εδώ για να δείτε την κόρη μου.

- Ένα λεπτό να βγάλω τα απαραίτητα εργαλεία για να την εξετάσω.

- Εάν θέλετε γιατρέ μου, μπορώ να σας αφήσω μόνους.

- Δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να το θέλετε εσείς και η πριγκίπισσα Βαλέρια. Πριγκίπισσα, τι ακριβώς νιώθετε?

- Δεν μπορώ να σηκωθώ εύκολα ααπό το κρεβάτι από τον πονοκέφαλο και νιώθω πυρετό. Θα ήθελα όμως καλύτερα να φύγουν οι υπόλοιποι.

- Εντάξει κόρη μου. Φύγετε όλοι! Απάντησε η Βασίλισσα.

- Αμέσως, Μεγαλειοτάτη! Φώναξε το υπηρετικό προσωπικό.

Έτσι, ο γιατρός μένει μόνος με την πριγκίπισσα Βαλέρια για την εξέτασή της.

- Λοιπόν, πριγκίπισσά μου, ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό, είστε απλά πολύ ανήσυχη, πολύ αγχωμένη και πρέπει να ξεκουράζεστε. Να τρώτε επίσης αρκετά φρούτα.

- Σε ευχαριστώ γιατρέ μου, του απαντάει η πριγκίπισσα, αγγίζοντας τον παθιασμένα στους ώμους του. Ο γιατρός ένιωσε λίγο αμήχανα στην αρχή με την αντίδραση της πριγκίπισσας, αλλά δεν μπόρεσε να αντισταθεί στα πράσινα μάτια της. Σιγά σιγά ήρθαν σε απόσταση αναπνοής.

- Γιατρέ μου, πώς νιώθετε τώρα?

- Πριγκίπισσά μου ξέρετε..είστε πολύ όμορφη, αλλά..

- Αλλά?

- Αλλά δεν θέλω να κατηγορηθώ από τους γονείς σας.

- Χαχαχα, μην ανησυχείτε, εσείς είστε πολύ γλυκός κύριος.

Ο γιατρός κοίταζε επίμονα τα μάτια της πριγκίπισσας. Έπεσε στον πειρασμό να την αγκαλιάσει μέχρι που έδωσαν ένα φιλί μεταξύ τους. Μετά όμως από αυτό ο γιατρός, αγχωμένος μάζευε τα πράγματά του για να φύγει.

- Πρέπει να φύγω τώρα.

- Γιατί φεύγεις? 

- Πριγκίπισσά μου, μην ανησυχείτε, θα σας σκέφτομαι συνέχεια. Είστε ό,τι πιο όμορφο έχω γνωρίσει. Θα σας γράφω γράμματα συχνά.

- Εντάξει γιατρέ. Σε φιλώ γλυκά.

- Κι εγώ πριγκίπισσά μου!

Ο γιατρός έφυγε από το δωμάτιο της πριγκίπισσας για να πάει στην Βασίλισσα να της πει ότι η πριγκίπισσα είναι υγιής.

- Μεγαλειοτάτη!

- Γιατρέ μου!Τι έγινε?

- Η κόρη σας είναι εντάξει. Δεν έχει τίποτα σοβαρό. Χρειάζεται μόνο λίγη ξεκούραση και σωστή διατροφή.

- Εντάξει γιατρέ μου, του απάντησε η Βασίλισσα, χαμογελώντας.

Στο δωμάτιο της πριγκίπισσας Βαλέρια, μπήκαν τα υπόλοιπα αδέρφια της.

- Αδελφούλα μου, πώς είσαι? Ρώτησε η πριγκίπισσα Αντωνία.

- Κρυωμένη είμαι, αδελφούλα μου και ταλαιπωρημένη από τον πονοκέφαλο. Ο γιατρός όμως μου είπε ότι θέλω ξεκούραση. Ήταν τόσο καλός μαζί μου!

- Τι εννοείς? Ρώτησε η πριγκίπισσα Κλόντια.

- Είναι ένας πολύ καλός, γλυκός και τρυφερός άνθρωπος. Τόσο γοητευτικός!

- Βαλέρια, αποκλείεται! Φώναξε θυμωμένη η πριγκίπισσα Αντωνία.

- Γιατί?

- Εσύ πρέπει να παντρευτείς μόνο πρίγκιπα!

- Και πρέπει να ανακατευτείτε όλοι στη ζωή μου?

- Βαλέρια, για το καλό σου το λέει η Αντωνία, είπε ο πρίγκιπας Μιχαήλ.

- Ό,τι και να  λέτε, έχετε άδικο!

- Βαλέρια, κοίτα να βάλεις μυαλό! Εμείς τώρα φεύγουμε, απαντά η πριγκίπισσα Αντωνία.

Στο μεταξύ, ο γιατρός φθάνει στο σπίτι για να βρει την Καρολίνα να της πει τα νέα.

- Καρολίνα, θέλω να σου πω κάτι!

- Έρχομαι, Πάυλο! Απαντά η Καρολίνα χαρούμενη.

- Καρολίνα, θέλω οπωσδήποτε να μου κάνεις μια χάρη. Θέλω να πάω στο παλάτι, για να βρω την πριγκίπισσα Βαλέρια. Την θέλω πολύ! Αλλά ντρέπομαι να πάω μόνος μου. Θα έρθεις κι εσύ μαζί μου για να μην βγει καμιά άσχημη φήμη, συμφωνείς?

- Παύλο, δεν ξέρω αν αυτό είναι σωστό.

- Μην είσαι τόσο αρνητική, Καρολίνα. Θέλω να βγεις έστω λίγο έξω για να είσαι ευτυχισμένη. Βέβαια, αν σε καταλάβουν, θα έχουμε μπελάδες και οι δύο. Όμως, μην ανησυχείς, όσο είσαι μαζί μου να μην φοβάσαι τίποτα! Θα πω ότι είσαι συγγενής μου.

- Δεν μπορώ να αποφασίσω εύκολα, Πάυλο. Θέλω να πάω στο παλάτι, αλλά όχι μαζί σου.

- Και με ποιόν άλλον μπορείς να μπεις τότε στο παλάτι?

- Χαχα, ενδιαφέρουσα ερώτηση! Δεν ξέρω, αγαπητέ μου γιατρέ.

- Μα θα γνωρίσεις την Βασιλική οικογένεια.

- Και γιατί εσύ δεν πας με κάποιο άλλο άτομο?

 - Να... γιατί... εσύ είσαι το μοναδικό μου άτομο σαν οικογένεια. Σε θεωρώ σαν μικρή μου αδερφή.

- Παύλο, δεν πειράζει. Ας μείνω μόνη μου εδώ.

- Δεν σοβαρολογείς! Μα καλά, τόσο πολύ επιμένεις?

- Χμμ... καλά θα το σκεφτώ για να σου απαντήσω σύντομα.

- Εντάξει...πριγκίπισσά μου!

Η  Καρολίνα μπαίνει στο υπόγειό της, στο δωμάτιό της, για να φτιάξει τα μαγικά της φίλτρα. Βυθίζεται σε σκέψεις. Είναι σε δίλλημα. Από τη μία πλευρά, την ζητά η Σοφία να πάει μαζί της στο παλάτι, από την άλλη, την ζητάει ο γιατρός για να πάνε μαζί. Σε περίπτωση που την δει ο κόσμος και με τις δύο προσωπικότητες, φοβάται ότι πιθανόν να την αναγνωρίσουν και να την σκοτώσουν. Φοβάται αν τυχόν την αναγνωρίσει ο Βασιλιάς Μάρκος ή οποιοδήποτε Βασιλικό υψηλόβαθμο στέλεχος. Πρέπει γρήγορα να καταστρώσει ένα σχέδιο για να μην καταλάβει κανείς τίποτα. Έτσι, η Καρολίνα είναι υποχρεωμένη να ξεκινήσει τα πανούργα σχέδιά της.

 

(Συνεχίζεται....)