Η μασκοφόρος πριγκίπισσα (Μέρος Α)

2014-08-23 21:55

Γράφει: Μαρία Κυρκίνη

Μια φορά κι έναν καιρό, στην Μεσαιωνική εποχή, στην Ελβετία, υπήρχε ένα βασίλειο, το οποίο ήταν το ισχυρότερο του κόσμου. Ζούσε μια ευτυχισμένη βασιλική οικογένεια, η οποία είχε δόξα, πλούτη, ομορφιά, χαρά και ο,τιδήποτε άλλο που θα μπορούσε να ονειρευτεί ένας άνθρωπος. Σε αυτή την χώρα, ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα είχαν ένα μοναχοπαίδι, που την έλεγαν Καρολίνα. Ήταν η ομορφότερη κόρη όλων των εποχών, αλλά και η πιο πανούργα. Της άρεσε πολύ η ιππασία, η ξιφασκία και η μαγεία.

Μια μέρα, ξέσπασε ξαφνικός πόλεμος μεταξύ Ελβετών και Ούνων. Η Καρολίνα πήρε το άλογό της για να πολεμήσει εναντίον τους, παρά την προειδοποίηση των γονιών της. Η Καρολίνα, έπεσε ξαφνικά από το άλογό της καθώς της επιτέθηκε ένας Ούνος και τραυματίστηκε σοβαρά στο πάνω μέρος του προσώπου της. Η Καρολίνα απομακρύνθηκε γρήγορα από τους Ούνους κι έτρεξε στο δάσος για να μην την σκοτώσουν. Το βασίλειο της Ελβετίας καταστράφηκε κι όσοι ζούσαν εκεί σφαγιάστηκαν. Οι Ούνοι, νίκησαν και κατέκτησαν το βασίλειο. Παρόλα αυτά, η Καρολίνα έμεινε ζωντανή και μόνη της στο δάσος, προσπαθώντας να βρει τροφή και στέγη. Περπατούσε στο δάσος για πολλές μέρες, μέχρι που την βρήκε ένας Ούνος γιατρός, ο οποίος γιάτρευε τους στρατιώτες στον πόλεμο. Την πήγε στο σπίτι του και την έβαλε να κοιμηθεί. Δεν μπορούσε όμως με τίποτα να θεραπεύσει τα σημάδια στο πρόσωπό της. Έτσι, της κάλυψε το πρόσωπο με μια μάσκα και την έκρυβε στο υπόγειο, στο εργαστήριό του για να του φτιάχνει μαγικά φίλτρα.

Τρία χρόνια μετά,  γινόντουσαν πολλά γλέντια στο βασίλειο της Ελβετίας, όπου κυριαρχούσαν πλέον οι Ούνοι. Ο Βασιλιάς Μάρκος και η Βασίλισσα Βαλεντίνα είχαν τέσσερα παιδιά, τρία κορίτσια και έναν μοναχογιό. Ο γιος τους, ο Μιχαήλ, ήταν το δευτερότοκο παιδί τους. Ο πρίγκιπας είχε μακριά ξανθά μαλλιά και καταγάλανα μάτια. Γοήτευε πάρα πολλές γυναίκες. Μία από αυτές, που ήθελε να τον κατακτήσει, ήταν η Σοφία, μία Ελβετή πόρνη. Ήταν καστανή, με πολύ ωραίο σώμα που σκανδάλιζε τους άντρες. Το μεγαλύτερο όνειρό της ήταν να παντρευτεί τον ομορφότερο άντρα της χώρας, τον πρίγκιπα Μιχαήλ. Δύο από τους άντρες που πήγαιναν μαζί της ήταν ο γιατρός, που κρατούσε φυλακισμένη την πριγκίπισσα Καρολίνα στο σπίτι του, καθώς και ο Βασιλιάς Μάρκος.

Μια μέρα, η Σοφία ήταν καλεσμένη στο παλάτι του Βασιλιά για προσωπική και κρυφή συντροφιά από την υπόλοιπη βασιλική οικογένεια. Ώσπου συνάντησε την μία κόρη του Βασιλιά, την Βαλέρια, η οποία την μισούσε : 

-Τι θες πάλι εσύ εδώ στο παλάτι?

- Χαχαχαχα, καημένη μου πριγκίπισσα, δεν μπορείς να γίνεις τόσο ποθητή όσο εγώ! Μια μέρα θα γίνω εγώ η Βασίλισσα και θα σε πετάξω στο δρόμο!

Αγριεμένη η Βαλέρια, έφυγε τρέχοντας να μιλήσει με την μεγάλη της αδερφή,  την Αντωνία.

-Αδερφούλα, ήρθε πάλι αυτή!

-Ποια?

-Η Σοφία.

-Πάλι αυτή η πόρνη εδώ? Αυτή θα κάνει τα πάντα για να πάρει το θρόνο! Είναι τόσο πονηρή, που δεν μπορούμε να κάνουμε τώρα τίποτα. Αν μάθει η μητέρα τα κόλπα της, θα αυτοκτονήσει ή θα την σκοτώσει ο πατέρας, γιατί πλέον η Σοφία τον κάνει ό,τι θέλει.

-Τι μπορούμε όμως να κάνουμε?

-Ας ελπίσουμε να βρεθεί ένας σωτήρας να μας σώσει, αλλιώς θα αποκεφαλιστούμε όλοι.

-Ο αδερφός μας?

-Ο Μιχαήλ είναι αρραβωνιασμένος με την Ναταλία. Μακάρι αυτός ο δεσμός να κρατήσει. Είναι γλυκιά, τόσο καλή, τόσο αγνή κοπέλα. Πρέπει να τον προστατέψουμε πριν κάνει η Σοφία κάποια κίνηση.

Η Σοφία, μετά την ερωτική συνεύρεση με τον Βασιλιά Μάρκο, συνάντησε τον Μιχαήλ.

-Σοφία τι κάνεις εδώ?

-Τίποτα το ιδιαίτερο, πρίγκιπά μου. Ήρθα κυρίως για εσάς!

-Σταμάτα τις ανοησίες! Αγαπώ πολύ την Ναταλία. Θέλω να αφήσεις ήσυχη όλη την οικογένειά μου, της μίλησε επιθετικά ο πρίγκιπας Μιχαήλ κι έφυγε μακριά της. Η Σοφία ήταν τόσο λυπημένη που δεν μπορούσε να τον κάνει δικό της. Στο μεταξύ, πήγε στο σπίτι του γιατρού. Μπήκε μέσα, αλλά δεν τον βρήκε. Ξαφνικά, καθώς άγγιξε έναν μεγάλο καθρέπτη, ο καθρέπτης άνοιξε μια πόρτα και η Σοφία βρέθηκε σε ένα σκοτεινό μονοπάτι. Καθώς κατέβηκε τα σκαλιά, άκουγε μια φωνή που τραγουδούσε. Η Σοφία ήταν φοβισμένη, νιώθοντας το θάνατό της. Όμως, ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά της η μασκοφόρος πριγκίπισσα, ανοίγοντας την πόρτα του δωματίου της.

-Ποια είσαι εσύ? Ρωτά η Σοφία φοβισμένα.

-Δεν θέλεις να ξέρεις.

-Τι κάνεις εδώ? Είσαι η κόρη ή η σύζυγος του γιατρού?

-Όχι, είμαι απλώς μια σκλάβα που ζει μαζί του.

-Δηλαδή είσαι ερωμένη του?

-Τι λες αγενέστατη! Δεν είμαι πόρνη, είμαι μια αξιοπρεπής γυναίκα. Δεν ασχολούμαι με έρωτες, αλλά με άλλα θέματα.

-Σαν τι?

-Πόλεμος, αίμα, ξόρκια.

-Μπλιαχ, κάνεις πράγματα που εγώ σιχαίνομαι.

-Ο καθένας κάνει αυτό που επιλέγει, αγαπητή μου! Εσύ γιατί ήρθες σε μένα? Ποιόν ψάχνεις?

-Εγώ διασκεδάζω τα αρσενικά πλάσματα. Κάνω έρωτα κι όχι πόλεμο.

-Α κατάλαβα, είσαι εταίρα.

-Σωστά!

-Και σου αρέσει αυτό που κάνεις, μαντάμ?

-Μου αρέσει που όλοι οι άντρες πέφτουν στα πόδια μου.

-Μάλιστα. Ζητάς πολλά εσύ!

-Μα δεν ζητάω πολλά, το μόνο που θέλω πραγματικά είναι να κατακτήσω τον έναν και μοναδικό. Θα με βοηθήσεις με τα μαγικά σου?

-Ποιόν θέλεις?

-Τον πρίγκιπα Μιχαήλ!

-Τον πρίγκιπα Μιχαήλ? Ποιος είναι αυτός?

-Δε τον ξέρεις τον πρίγκιπά μας? Είναι ο μοναχογιός του Βασιλιά Μάρκου και της Βασίλισσας Βαλεντίνας.

-Δεν τους έμαθα ποτέ! Άλλωστε, δεν συζητάμε πολύ με τον γιατρό.

-Και κάθεσαι μόνη σου εδώ?

-Γιατί να βγω έξω? Μισώ τους Ούνους! Το όνομά σου?

-Σοφία. Από πού είσαι?

-Ήμουν η πριγκίπισσα Καρολίνα από την Ελβετία.

-Η πριγκίπισσα που χάθηκε?

-Ναι. Κανείς δεν ξέρει, εκτός από τον γιατρό ότι είμαι αυτή. Βέβαια, ο γιατρός είναι Ούνος, παρόλα αυτά με λυπήθηκε. Μ έχει σαν παιδί του. Δεν θέλω όμως να γνωρίσω κανέναν άλλον Ούνο. Αν βγω έξω, θα θέλω να σκοτώσω πολύ κόσμο, ακόμα και την Βασιλική οικογένεια!

-Σας καταλαβαίνω πριγκίπισσα Καρολίνα. Είμαι κι εγώ από την Ελβετία, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Η οικογένειά μου πέθανε από τους Ούνους και κάνω αυτό το επάγγελμα για να ζήσω.

-Τότε βρήκες εμένα, τι περιμένεις?

-Μα δεν θέλω να σκοτώσω τον πρίγκιπα!

-Δεν θα σκοτώσω τον πρίγκιπα, αν εσύ τον θέλεις. Εγώ σίγουρα δεν τον θέλω, μόνο και μόνο γιατί είναι Ούνος. Ούνους δεν δέχομαι στο κρεβάτι μου!

-Τότε θα με βοηθήσεις? Αλλά μην γίνεις βίαιη όταν δεις την Βασιλική οικογένεια, σύμφωνοι?

-Ουφ, καλά σύμφωνοι! Θέλω να μου πεις τι ρόλο παίζεις στην Βασιλική οικογένεια?

-Μέχρι τώρα, είμαι η ερωμένη του Βασιλιά.

-Είσαι τρελή? Πας με τόσο σιχαμένους ανθρώπους?

-Μα τι να κάνω, πριγκίπισσα! Είναι η δουλειά μου αυτή!

-Σωστά, έχεις δίκιο. Συνέχισε.

-Ο Βασιλιάς έχει τρεις κόρες κι έναν γιο. Η μεγαλύτερη κόρη, λέγεται Αντωνία, η δεύτερη Βαλέρια και η τρίτη, Κλόντια. Οι πριγκίπισσες με μισούν αφάνταστα. Ο πρίγκιπας αδιαφορεί για μένα και είναι αρραβωνιασμένος με άλλη γυναίκα. Μόνο ο Βασιλιάς με δέχεται.

-Μην στενοχωριέσαι, η λύση είμαι εγώ! Θα εξοντώσουμε μαζί πρώτα την Βασίλισσα και τις πριγκίπισσες. Πρέπει όμως μετά, να εξοντώσεις την αρραβωνιαστικιά του πρίγκιπα και τον Βασιλιά, εντάξει?

-Τον Βασιλιά δεν θέλω να τον σκοτώσω.

-Μην είσαι χαζή, Σοφία! Πρέπει να γίνεις η γυναίκα του πρίγκιπά σου!

 

(Συνεχίζεται.....)